Vi ska ut i kväll

Men det vet inte F om än så därför har jag hållit det hemligt.

Det blir lite bowling och god mat. Jag har inte stått i ett par bowlingskor sen, ja jag kommer inte ihåg så det blir Bambi på hal is.
Men vi är barnfria och vi ska äta middag, utan barn. Utan avbrott. Ni hör, det låter himmelskt. Inte för att jag klagar, men ni fattar.

Det känns helt underbart, just nu i alla fall. Speciellt då Lilleman fortfarande inte tycker om att sova flera timmar i sträck på natten utan små uppvaknanden, ja typ en gång i timmen.

Men så vet jag också, att det kommer nog gå en timme eller två, sen börjar F titta på sin mobil. Jag tittar på min. Nej, inga meddelanden. Allt lugnt.
Undra vad dom gör, ska vi ringa?

Nej.

Vi tittar igen lite senare och vi börjar smått längta hem till de små. Man tror man njuter av att vara ute själva, och det gör man, men inte fullt ut. Bara nästan.

Men åh vad kul det ska bli!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad roligt !!!!

Ha nu riktigt kul !!!

2009-10-09 @ 19:53:54
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: MissyElliot

Hoppas att ni hade en toppenkväll iväg på tu man hand...

:-)

2009-10-10 @ 08:25:10
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Hoppas ni fick en trevlig kväll!?

Det är så mysigt och viktigt att rå om varandra och relationen utan barn, sockra kärleken lite liksom..



KRAM

2009-10-10 @ 10:50:12
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0