Vad ska jag göra, vad ska jag göra??

Hallååååå?

Nej, ingen hemma.

Ingen busunge som vill ha uppmärksamhet.

Inskolning på förskola är ett faktum. Jag har lämnat båda för mellanmål och middag. Ska hämta om några timmar. Lilleman var kanske inte så överlycklig över dagens situation, men det ska nog gå bra.

Men vad ska jag göra, de kan ju ringa när som helst och det kan gå hur bra som helst.

Ska börja med en dusch, har liksom inte hunnit det på några dagar.............
Eh... det känns så i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Maja

Åå jag förstår precis! Tomt så det ekar eller hur?Jag läser på distans och har i princip aldrig lämnat barn på dagis när jag själv varit hemma e-som jag jobbat jämt. Första veckan med plugg hemma häll på att göra mig knäpp, inget kaos,inget prat och tjat...men nu har jag kommit över det #skratt# Hoppas det går bra!

2010-01-14 @ 09:50:15
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Åsa N Kinnunen

Åh jag önska att jag bodde närmare då hade jag kommit och tagit en kopp kaffe tillsammans med dig och så kunde vi gått en promenad i vintersolen kram kram

2010-01-14 @ 11:56:33
Postat av: Cissi

Åh, vad spännande och vad kul att det går så bra med Lilleman. :) Hoppas att du har en fin torsdag. Kramar Cissi

2010-01-14 @ 12:38:03
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja duscha är ju något man nästan måste boka en tid för! =)

Hoppas att det fortsätter smärtfritt på dagis!

2010-01-14 @ 14:02:34
Postat av: Catta

Du kan ju lägga tiden på att blogga :)



Kram

2010-01-14 @ 15:15:17
Postat av: Syrran M

Hur går det för lilleman???

2010-01-14 @ 19:15:58
Postat av: Ingela

Ta´t lugnt!!

2010-01-14 @ 20:16:08
Postat av: Haggan

Gör en go tekopp och plocka fram en bra deckare!

Eller skaffa en labrador,skäm bort den duktigt och vips! är det slut på friden även när barn å man är på vift.

länkat dej eftersom du är en gammal bloggvän...

ha de!

2010-01-14 @ 21:45:46
URL: http://huliganmor.blogg.se/
Postat av: DJ

Det måste vara tomt!! Men sen kommer du ju att vara upptagen på jobbet :) ÅÅÅÅÅÅh, vad roooligt!

2010-01-15 @ 06:20:04
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0