App, appar och appen...

Appen i telefonen fungerar inte....
Där av min frånvaro från bloggen.
Inte min mening.
 
Vad vore man utan sin telefon och sina appar.
Nu får jag starta datorn och logga in... ni fattar. Det har jag inte tid med.
 
Det är fullt upp. Jag lever trebarnsliv och känner ett inre kall över att jag måste baka. Sen vet jag inte om jag eller mitt ego tillåter mig att känna mig som en bullmamma när Lilleman beslutar sig för att inte vara med när bullarna ska bakas ut eller om mitt ego blir glad över att jag får bullarna som jag vill ha dem.. Haha.
 
Men ni kan bara tänka er hur Lilleman skrattade när han såg hur degklumpen liknade en rumpa när vi bakade. Ja det var värt allt slit som blev efter bullbak, muffinsbak, amning, mellanmål och all disk.
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Kinnunen

Du lilla "bullmamma" härligt att se din energi <3
KRAAAAAAAAAM

2012-12-14 @ 09:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0