Snö, pulka och feber..

Så mycket snö.
Det är häftigt. Men det räcker nu.
Tänk om det får vara så här fram till jul :)
Hoppas..

Mycket lek ute i snön har det blivit. Verkligen kul att barnen får se en riktig vinter. Idag så var Lilleman ute en stund med pappan och åkte pulka. När de kom in sa han: mamma, jag känner inte igen dig. Jag är förvillad. Lilltjejen och storasyster känner jag men inte dig och pappa.
Ok, säger jag, vad hände då?
Jo, jag slog i huvudet. (Han hade ramlat fyller pappan i, inget allvarligt) men Lilleman fortsätter: jag svimmade och fick huvudvärk. Jag känner inte igen er än men snart, får bara vila lite för jag är förvillad.

Till kvällsmaten hade det gått över som tur var :)

Lillstumpan har haft feber och varit väldigt, väldigt liten. Vill bara vara i famnen. Hoppas det vänder nu, det är jobbigt när så små barn blir sjuka. Man känner sig maktlös.
Men hon är så tapper. Försöker ändå prata och le lite mot oss. Lilleman fick ett litet snack med henne, hon älskar verkligen sina syskon :)
Så kul att se hur de redan har en speciell kontakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0