2013

Det blir ta mig ... inte bättre än vad man själv gör det till.

Alltså, det blir inte mer än vad man själv väljer att göra det till.

Fattar ni? Fattar jag?

Jag tror det.
Ska försöka efterleva det.
Jag menar, ler du, får du förmodligen ett leende tillbaka.

:)

Har börjat springa.
Det är bra.
Ett av många nyårslöften.
Bättre kondition, sömn och mindre huvudvärk. Det vet jag. Har provat förut.
Hoppas bara jag inte ger upp utan får in en bra vana.

Ja annars så.. så ja jag vet inte. Dagarna tycks bara gå.
Men vi är fortfarande friska, helt otroligt.

Kan vi friskförklara oss nu?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag friskförklarar er!

2013-01-03 @ 22:17:05
URL: http://ihopakok.blogg.se
Postat av: Ida

Tack!

:)

2013-01-04 @ 17:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0