Korg mm.

 
  

Vilken inspiration jag fick till nya virkprojekt efter jag besökt frostadesign.
Funderar på en kruka härnäst =)

Jätte härligt material som är en rest produkt från textilindustrin. Hur mycket kul som helst. Vill ni ha något virkat? ställer jag gärna upp! Skicka ett mail eller skriv en liten rad till mig här nedan.


En kruka blev den sen också. Tyvärr gjorde detta garnet mig helt galen. Nu kan jag ligga sömnlös och fundra på vad jag skulle kunna göra, allt från väskor till mattor..

Bild kommer.........


Startsidan



Kommentarer
Postat av: sara - Glitterögon

Vilken härlig korg - en sån vill jag virka :)

2010-04-22 @ 13:02:05
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Frida

Härlig korg! Jag ska genast besöka hemsidan. Mössorna du virkar är jättefina. Jag har ju fått se dem i verkligheten på Anton.

Ha en bra dag!

Frida (Jennys granne)

2010-04-24 @ 11:20:22
URL: http://fridaloppan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0