Namnmössor

Jag visst inte riktigt om jag skulle ge mig in på namnmössor, men det ångrar jag inte nu. Jag fick en beställning, testade mig fram och jag blev jätte nöjd.
Så nu finns även dessa underbara virkade mössor att få med broderat namn på. 





Alla virkade mössor som finns här på bloggen är beställda och jag skapar oftast utefter vad ni som kund har för önskemål. Är du intresserad?
Skicka ett Mail eller skriv en kommentar så ska jag göra vad jag kan för att uppfylla dina önskemål!



 


Kommentarer
Postat av: Kathrine

Hej!

Åh vilka underbart fina mössor!

En sån här namnmössa skulle jag vilja ha!

Skulle vilja ha en svart med gul text till en kille på 1½ år. Du kan väl maila mig priset och vart vart jag sätta in pengarna? x Kath

2011-10-02 @ 14:42:22
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Kathrine! Jag har skickat ett mail till dig!

Hälsningar

Ida

2011-10-04 @ 07:31:21
Postat av: Irica

Hej.

Jätte fina stickade mössor.

Jag skulle vilja ha just denna gröna med svart text till en pojke på nyss fyllda 4 år.

Vad kostar mössorna ?

Kan du även sticka mössor till en 2 månaders bäbis ?



Hälsningar Irica

2011-10-21 @ 07:26:55
Postat av: Ida

Hej Irica, jag har mailat dig!

Hälsningar

Ida

2011-10-21 @ 12:56:34
Postat av: Therese

Hej



Jag har är intresserad av att beställa mössor men har lite frågor. Det finkade inte för mig att skicka på "maila". Har du möjlighet att maila mig så jag får din mailadress?

2011-11-14 @ 10:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0