Jag fryser..

Vad är det som händer...
Helt plötsligt är det höst.
Det regnar.
Å regnar.
Var tog det fina höstvädret vägen?

Men det konstiga är att temperaturen inomhus, sjunker. Inte mycket, kanske bara en grad.
Det gillar inte min kropp.
Jag fryser.
Går med fleece jacka på mig inomhus..
Jag fryser ända in i benmärgen och får liksom inte upp värmen.

Jag gillar vintern men tycker inte om att frysa.

Ja ja..
För att stilla min rastlöshet som smyger på mig när jag fryser så har jag för ovanlighetsskull satt en liten tisdagsdeg.
Kan ni tänka er?!
Yogan var tyvärr inställd och att ge sig ut att springa istället i det här vädret?
Skulle inte tror det.

Nu väntar jäsning, plocka fram barnens kläder, (för att slippa allt bråk på morgonen, mycket effektivt får jag säga. De vet vad som gäller. Kläderna som ligger på kistan ska på, inget snack och eftersom de funkar så bra så vågar jag inte bryta trenden.) sen myyyyys i soffan medans regnet öser ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0