Varför försöker man ens

Jo när vi shoppade, stannade vi till i en fin affär med massa inredning och blommor. Jag kom och tänka på vårat badrum som skulle behöva lite upp-piffning. Tvålpumpen är förskräcklig, sölig och började rosta med en gång, och i fönstret behövde den lilla blommen annan kruka. Den torkar ut varje dag och ser ledsen ut.
Så jag började titta runt lite och tänkte att det var dags att unna sig lite sånt också.

Och tillslut, hittade jag en fin kruka med matchande tvålpump. Det kunde ju inte bli bättre. Efter mycket velande, och påstötningar från vännerna som var med så slog jag till.
Nu ska här unnas sig lite.
Kände mig på något sätt lite snål eftersom det var till badrummet. Vet inte varför, men vill ju ha fint där med. Men som sagt.
Jag slog till och fick till och med tummen ur ... och planterade om den lilla blomman och ställde i ordning tvålpump och blomkruka i badrummet.

AMEN hallåååååååååå.
Då passar inte krukan i fönstret.
För stor.
Så himla roligt då.
Varför försöker man ens...

Det som kunde blivit så bra.


Känns inte så praktiskt att ha blomman vid tvålpumpen i längden.. Jag tror inte Smulans små händer eller andra små händer kommer kunna låta den vara ifred liksom.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha villken osis när man ansträngt sig lite.. Men det ser väldigt fint ut :D Vi hittade jätte fina tyger så rummet kommer bli toppen.. Tyvärr så snö/regnar det här, riktigt trist, ha det gott! kram

2009-11-10 @ 16:03:06
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åhhh vilken underbar kruka!!!!



Jag har gett upp om piffet...

Det är inte lönt !!

2009-11-11 @ 21:35:02
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0