Jo, men det blev ju bra!

Lilleman var nöjd och ville mer än gärna utforska världen ståendes.


Tjejerna bakade paj..


Och det blev både kanelbullar och kardemummabullar som F envist skulle ha, men de blev riktigt goda fick jag sen erkänna.

Ja och sen försöker jag ha lite allvarliga snack med Lilleman om hans nattsömn, vi tycker det är nog nu med en massa uppvaknande på natten men det sista ordet är nog inte sagt än.

I skrivande stund ropar någon "mamma" det känns som om det var tretusensjuttioandra gången idag.

Snart blir det kvällsmat och sen kvällsfilm. (Tack J och D)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni får en skön kväll i soffan och att lilleman förstår vad du menar.

2009-10-04 @ 18:05:47
Postat av: Cissi

Åh, vilken bra idé - har lagt undan tjejernas läragåvagn, hög tid att ta fram den! Hoppas att du får en härlig start på veckan. Kramar Cissi

2009-10-04 @ 20:15:06
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt med en kväll i soffan efter en späckad dag med bak o allt. Hoppas ni får sova i natt! Kram

2009-10-04 @ 20:31:05
URL: http://minlillabubbla.webblogg.se/
Postat av: Antons Mamma

Håller med F helt och fullt, kardemumma ska det vara!!!! så de så!

2009-10-05 @ 09:45:54
Postat av: Syrran Malin

Hej min sötaste lillasyster!!

Vad fin din blogg har blivit, hur hinner du....

Shit vad jag längtar efter dig och dina godingar!

Så härliga bilder. Tusen kramar.

Hoppas vi kan komma ner 23,24,25 okt...?

2009-10-05 @ 09:48:26
Postat av: maja

Hihi hoppas lilleman lyssnar på sin mamma då:) Vad flitiga ni är som bakaroch står i, hur hinner ni?

Hoppas dagen blir bra (och det där med mammammammmamama känns igen;)

2009-10-05 @ 09:56:45
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Ida

Vi fick en lugn kväll med några stopp i filmen pga av, gissa vem, jo... Lilleman.

Han sov så där inatt..



Ja, läragåvagnen var toppen.



Malin, ni är välkommna!!



Hur vi hinner bakar bullar, inte vet jag, jag fattar det knappt själv =)

2009-10-05 @ 10:20:55
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0