Den söta lilla handen

Det är mörk, mitt i natten.

Han vaknar till, gnyr.
Och där är den, åh så liten och söt.

Hans lilla hand.
Ska jag ta den, hålla i den.
Stackarn, han håller runt spjälerna till spjälsängen. Han tror han är ensam. Alldeles ensam i sin säng.
Vill krypa ner, hålla i honom.

Men nej, han ska lära sig sova i sin egen säng... åh vad jag är trött på allt.

Snart, tar jag upp honom. Jag vill hålla hans lilla hand i min.
Den är så liten.

S L U T A  NU IDA.
Han stensover ju. Nu får du lägga av.
Somna själv nu i stället.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh jag vet...

Jag har plockat upp Milo bara för att jag ville ha honom nära.....

Och bara nosa in hans mjuka doft..

Det är så underbart.....

2009-09-28 @ 19:21:27
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja, man behöver bara "snosa" lite i nacken ibland,,

2009-10-05 @ 11:02:00
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0