Hela helgen

Oj vilken helg, hur berättar man allt i ett kortfattat inlägg...

Träningsvärk i hela kroppen, fast mest i benen efter en kanon dag med Jenny som vi hade möhippa för. Vilken dag, superlyckat. Träningsvärken kom efter tre timmars jagande av poäng i Arosfortet. Såååå lyckat!!!

Sen har vi firat påsk med stor brasa, mycket god mat, många vänner och släktingar. Mycket bus och spring, fotografering... och påsksmällare.

Sa jag träningsvärk? jag kunde knappt sätta mig på en stol dagen efter, så ont hade jag.
Måste vara väldigt otränad.
Måste bli ändring på det.

Sen kom påskharen på besök.
Klicka på bilden så får ni veta mer om honom =)


Kommentarer
Postat av: Jenny G

Träningsvärken har jag inte märkt av, men den måste ju bero på att du var i det vinnade i laget ( Ni klarade ju mer än oss:) Men jag är nöjd ändå. Nu ser vi fram emot bröllopet.

2010-04-05 @ 22:20:41
Postat av: Jelly

Undebart med träningsvärk! Det är fantastiskt skönt...för då vet man att man gjort nåt bra med kroppen :) Och du, en fantasiskt fin hare!

2010-04-06 @ 07:21:21
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken härlig påsk ni verkar ha haft! Härligt med lite träningsvärk! =)

2010-04-06 @ 12:49:49
Postat av: Ingela

Träningsvärk.... läste precis en artikel om hur man fixar "rutor" på magen på några veckor. Man ska börja med att värma upp med att hoppa rep, tex... Ha ha ha! Redan där spricker det! Då snackar vi träningsvärk i armarna plus att knäna pajar! Nu e jag visserligen väldigt mycket äldre än dig, men ändå... ( Vad kan en fettsugning kosta på ett ungefär ?? )

2010-04-06 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0