Kallt, snö och bilder

Kallt, kallt men det är ju så här det ska vara, synd bara att vi inte haft en sådan här vinter på så länge att man glömt av hur det ska vara. Men allt är ju bara som det ska. Snö och kyla.

Jag håller på för fullt att rensa bland foton och ladda över på dvd skivor för att spara och förvara. Tanken är väl samtidigt att försöka framkalla också, men det känns ibland övermäktigt. Jag har för många bilder helt enkelt. Det är digitalkamerans fördärv. 

Här kommer en bild på mina nattliga monster som just för tillfället är förvandlade till små söta snälla barn ;)




Kommentarer
Postat av: Lii

Sötisar :0)

Jobbigt när barnen spökar på natten, jag minns inte ens när jag fick sova sist.



Vad har du köpt barbapapapuffarna? Dom var ju supersöta!



Ha en trevlig helg

Lii

2010-01-08 @ 21:41:35
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Ingela

När man ser dom här två så supersöta ungarna har man svårt att förstå att dom kan "terra" er på nätterna...

2010-01-08 @ 22:44:59
Postat av: DJ

Man vågar ju inte ens räkna antalet bilder man har. Tusentals. Kommer du ihåg när man var tvungen att framkalla bilderna? Shit vad drygt. Innan man ens kunde se dem. Så var häften apdåliga :)

2010-01-09 @ 06:40:55
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0