Lördagens bravader

Idag har jag shoppat lite kläder, hittade tillslut allt jag (nästan) ville ha. Lilleman behövde lite byxor och det hittade jag. Smulan fick en klänning och två kjolar vilket var väldigt behövligt att utöka hennes garderob med då hon nu gärna bara tar på sig tajts varje dag...
Jag hittade en tröja och ett par svarta jeans som jag länge sökt efter.

Eftermiddagen var i lite lugnare tempo som även kvällen kommer att innebära. Nu är det snart nattning av små barn och kanske en film på G.
Och en och en annan mössa under tillverkning.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Smulan har koll! Visst e de skönare med tajts o kjol än jeans som klämmer! Kommer inte ihåg när jag hade jeans på mig senast...

2010-03-20 @ 20:49:11
Postat av: Lii

Kul med shopping! Jag var på väg igår, men hamnade på elgiganten med sambon istället.



Njut av söndagen :)

2010-03-21 @ 07:42:49
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tights och kjol sjukan har vi här med...

Inte Milo då alltså......

Och det blir ganska trist i längden...

2010-03-21 @ 17:56:07
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0