Mitt i veckan

Oj vad det är mycket siffror. Lägre eller högre. Större eller mindre. Allt hör ihop och ändrar du där får du ändra här. Kompensera där och där.
Gör si och så och få så eller si.

Jag går fotokurs.

Jätte spännande och lärorigt men attans vad siffror och vad komplicerat det är, fast ändå har många poletter trillat ner.
Men för varje som trillat ner kommer en ny, hoppas jag blir lite klockare snart.

Annars är en till OS-mössa beställd så virknålen går varm ;) och två OS-mössor har levererats till en mycket nöjd beställare, hon skickade en bild på sin lilla bebis som blev så fin! Åh vad det värmde. Det betyder mycket med en nöjd kund vill jag lova!

Sen har jag gjort mitt liv enklare med vissa förändringar. Helt klart att rekommendera.
Dagens visdomsord från mig är:
Våga förändra!

Och det får avsluta blogginlägget för idag.




Kommentarer
Postat av: Jelly

Jag fick typ sjuttio kommentarer från dig, men alla är lika välkomna :P Lite schizofrent så där på onsdagen, men välditg trevligt! Bra att du hjälper mig med statistiken!



Det där med förändring är viktigt. Man måste våga. Oftast blir det bättre! Bra gjort :)

2010-03-18 @ 06:03:51
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Ingela

Hur hinner du med allt?!

Vi e också väldigt väldigt nöjda med våra mössor ska du veta!

Kram kram!

2010-03-18 @ 08:50:05
Postat av: Therese

Vad kul med fotokurs, och virkning och någon förändring!!! Hur hinner du liksom?

Kram Therese

2010-03-18 @ 08:57:10
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Postat av: Jenny G

Nyfiken på förändringen !!!

2010-03-18 @ 09:53:01
Postat av: Maja

Kloka ord! Kul med fotokurs, skulle jag också vilja gå på...

2010-03-19 @ 09:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0