Nej, jag är hemma.

Förra inlägget missuppfattades lite ;)
Jag är hemma men skrev om en rolig episod på sjukhuset från helgen.

Det är lite komplicerat det jag går igenom och jag har inte fått alla svar från sjukhuset än så jag vill vänta med en diagnos. Men jag behandlas för bihåleinflammation som jag har gått med lite för länga och som gav mig ett tryck i huvudet som gav mig migränsmärtor.. detta pga av något annat som jag väntar på att få svar på. Krångligt, ja jag vet. Men jag tror aldrig jag har upplevt något smärtsammare än att ha sådan värk i huvudet under så många dagar som jag hade och att inget, hur mycket smärtstillande jag fick hjälpte. Det satte alla tankar ur styr.

Men, nu vilar jag mig hemma och känner att det går åt rätt håll. Tyvärr är barnen sjuka om vartannat men min mor är här och hjälper mig så det är väldigt skönt.
Just nu pågår en väldigt intressant affärsuppgörelse inne på Smulans rum, det handlar om pengar och mat tror jag, eller fika..
De har en affär också. Smulan går omkring med mormors hatt och har nog mest att säga till om där inne.

Smulan blir så stor fort nu. Igår hade hon frågat mormor om jag hade fått lite styrka tillbaka.
Hon är så söt.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror jag fattade i allafall eftersom du skulle lyssna till dammsugaren ! :)

Lider verkligen med dig, men kanske kan pigga upp dig med att du har något inne hos mig :)

Kram och krya på dig, Therese.

2010-03-04 @ 11:51:14
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Postat av: Cissi

Kikar in och hoppas att du tar det lugnt, bara vilar och tänker på dig själv (för en gångs skull). Kramar Cissi

2010-03-04 @ 13:23:15
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Hamnade här när jag klickade runt i bloggvärlden!

Vilken trevlig sida!!

Kikar gärna in igen.

Känner mej liksom "hemma":-)



Kram

2010-03-04 @ 14:40:34
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Syrran M

Önska jag bodde närmare så jag kunde hjälpa dig med dammsugning mm tänker på dig se till å vila nu när mor är där!Kram Malin

2010-03-04 @ 17:29:47
Postat av: Lilian

nej men gud, stackarn! :O men hahaha det är verkligen inget kul att bo i Skövde längre! :o

Jag älskar solen! (a)

2010-03-04 @ 19:12:57
URL: http://onlythewords.blogg.se/
Postat av: anne

Det där lät verkligen inget vidare, hoppas du får hjälp till rätt behandling/lindring.

2010-03-04 @ 20:35:36
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0