Sammanfattning

På tåget hem ifrån storstaden satt jag och funderade på hur jag skulle sammanfatta den här trippen tillsammans med min härliga vän Hanna som jag tillbringar alldeles för lite tid med ;)

När jag väl kom hem och loggade in här så hade Hanna redan hunnit lägga in en kommentar här och den säger allt.
Hon skriver:

"Men vad bra det blev till slut.
Flaskan korkades upp, du fick fina lockar i håret, maten på Avenyn var utsökt, för att inte tala om det irländska kaffet =)
En god natts sömn och hotellfrukost....
Det kunde inte ha blivit bättre... tack för en toppenhärlig helg gumman. Vi ses i maj!"

Ja, det blev bra tillslut trots huvudvärk.

Nu sitter jag hemma i soffan och myser med min lilla Smula och väntar på att Lilleman ska vakna efter sin middagssömn.

Och just det, att åka tåg är inte så dumt. Ganska rogivandes faktiskt. Fast det klart, det gäller ju att har rätt resenär bredvid sig.. det finns alla sorter så att säga.


Kommentarer
Postat av: Jenny G

Snart kanske vi ser dig på en buss med barnen också:)

Va kul att helgen blev lyckad. Längtar redan till vår helg i höst, men först ska det hända mycke roligt. Kram

Blir det Vara i påsk eller har ni möjlighet att träffas lite?

2010-03-28 @ 15:11:37
Postat av: Sofie

Vad härligt :D ja tåg är toppen men som sagt alla är vi olika HAHAH kram

2010-03-28 @ 16:36:02
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Ida

Det blir Vara/Skara i Påsk. Men vi kommer väl hem på söndagen så vi får höras helt enkelt =)

2010-03-29 @ 06:37:08
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: cecce

Håller med dej!

Älskar att åka tåg även om det inte blir så ofta!



Verkar som ni haft en mysig helg!!



Kram

2010-03-29 @ 21:15:20
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0