Söndagens bravader

En natt som jag helst inte pratar om utan bara vill glömma, så började våran söndag..
Jag lyckades få en timme till på morgonen vilket var en liten räddning.

Annars har dagen förflutit på i ett ganska lugnt tempo. Vi har hunnit med lite smått och gott som en vårpromenad, lek och bus, tvätt och städ, blåbärspaj med blåbär från i somras.. Mycket gott!

Lilleman har fått sig en egen OS-mössa. Nu har Smulan fått nog och tycker det är dags att hon också får en. Jag försökte locka med alla möjliga andra färger men icke, försökte även att fråga snällt om de andra fem virkade eller stickade mössorna hon redan fått fick duga ett tag till, men njaaaaa hon var tveksam =)



Ett litet märke har också kommit upp som en idé och blev till verklighet i helgen. Kul att kunna sätta en liten egen prägel på mössorna som visar att det är jag som har gjort den.
Vad tycks?
Ska finslipa vidare på det.


Kram från oss alla till er alla!

Kommentarer
Postat av: Jelly

Superbra idé! Och snygg är den också!

2010-03-22 @ 05:56:04
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Ingela

Eh... visst är det Nisse på bilden i mitten, eller??

2010-03-22 @ 10:29:36
Postat av: Cissi

Jättebra idé, smart att märka kläderna redan nu om du skulle bli "stor" en dag. :) Jättefin mössa! Hoppas att du har fått en bra start på veckan. Kramar Cissi

2010-03-22 @ 10:34:43
URL: http://cissistankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0