Torsdag kan aldrig bli en lördag

Detta är ett konstaterande Smulan tyvärr fick göra idag.
Och igår och dagen innan det.
Hon vill alltid ha lördag.
Undra varför?

Jag har börjat jobba igen och det känns bra. Lite, lite huvudvärk men det var så lite så det kan jag inte klaga på, utan berodde mer på ett otäckt uppvaknande tidigt i morse pga av en... mardröm.
Onödigt. Jag som sov så skönt.

Annars händer det en hel del, men det kan jag inte avslöja... planer ändras och nya smids.

Sen virkas det en del. Dessa mössor kan jag stolt presentera och ska snart levereras till en förhoppningsvis nöjd ägare. OS-mössor till en mamma och bebis =)

Smulan blev helt tills sig när jag gjorde den lila, så det blev en variant till av den till henne.
Nu ska jag smida på ny design och kanske en ny virkblogg/syhörna.. vem vet =)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hm... Nu blir jag nyfiken! " planer ändras och nya smids...", Har man sagt A måste man säga B, det vet du väl!

Jag håller med Smulan,definitivt,det borde vara lördag lite oftare!

2010-03-12 @ 08:47:23
Postat av: Therese

Jaha, då blev man ju nyfiken! Nu vill man veta vad det är för planer som smids!

Fina mössor du virkar. Jag har fortfarande inte fattat det hela, men gör små framsteg...får väl fortsätta med mitt stickande ett tag till först!

Ja lördag hela veckan, det vore något det!

Kram Therese

2010-03-12 @ 09:12:23
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Postat av: FLOOSAN

va sött med matchande mössor

2010-03-12 @ 13:28:35
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nyfiken blir man ju när du skriver så där! :) Men, du vad den lila mössan var snygg - du är så duktig du. Hoppas att ni får en mysig fredag. Kramar Cissi

2010-03-12 @ 13:31:15
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jaaa gör det !!!

Det är superfina !!!!

2010-03-13 @ 19:06:13
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0