Full fart mot lördag

Håll tummarna för att alla får vara friska. (Är själv lite kraslig så håll tummarna.......)

Planer smids och planering är i full gång. Åh vad kul det ska bli. Tyvärr kan jag inte skriva om något då den blivande bruden kikar in här då och då =)

Men klänningen är fixad i alla fall, vilket känns jätte skönt, förstår inte varför det blir en sådan tankenöt att knäcka varje gång det vankas bröllop ;)
Det sa klick och sen infann sig ett lugn..

Sen har jag sidoprojekt... som ni kanske vet, en härlig vårmössa blev till enligt önskemål och den finns här... Kunde inte riktigt blogga om den förrän nu då den skulle bli en överraskning men den är nu levererad och jag tänkte jag skulle lägga in en liten bild på den.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja se nu till att hålla er friska för tusan! Dom faller ju som käglor runt om kring er...

Va söt Tova är i mössan! Snacka om att vara van fotomodell nu!

2010-05-05 @ 20:00:23
Postat av: Jelly

Snyggt! Jag kommer att beställa i höst till dottern :) Absolutis! Håller tummarna att ni får vara friska nu!! Stor kram!

2010-05-05 @ 21:04:41
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Maja

Tycker att du ska lägga in en bild på det fina pannbandet du gjorde åt mig också;) Superfint!

2010-05-06 @ 00:26:45
Postat av: Syrran M

Ja och William är så stolt över mössan - han är super rädd om den, vill gärna sova med den... Kalle ville prova dem häromdagen - å Wille bara NEJ du kan töja ut den!!! sötisar! tusen tack! Wille kommer bli en trogen kund till dig! Kram

2010-05-06 @ 07:39:10
Postat av: Cissi

Supersnygg mössa! :) Håller tummarna att ni får vara friska.

2010-05-06 @ 10:44:23
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Therese

Håller alla tummar för att ni håller er friska!

Superfin mössa :)

Kramar

2010-05-06 @ 13:38:34
URL: http://www.tess74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0