En helt vanlig måndag..jag menar tisdag...


Eh.. uppdatering.
Satte nästan minttabletten i halsen då jag ser Jennys kommentar. Det är ju tisdag hahaha.
Tja.
Vad ska jag säga?!
Jag har ingen ursäkt...



Skalar potatis och hör hur barnkanalen slås på. Ungarna tystnar..

På bänken står en deg och jäser och jag funderar på mönster då en stororder på mössorna har kommit in :) Idolkvällarna är räddade.
Skönt att veta att man inte behöver vara sysslolös.
Jag menar, risken hade ju varit ganska stor annars...

Eller jaaaaa jag vet, det rimmar illa för att vara mig. Sysslolös är inte min grej.

Nej, nu ska jag ta mig an fisken, fiskgratäng står på menyn idag.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Och varifrån hämtar du all energi då?? DET skulle jag vilja veta !

2010-11-02 @ 18:49:24
Postat av: Ida

I brödet Ingela, i brödet..



Vill du ha lite surdeg? Jag kan skicka med några supergoda och enkla recept!

2010-11-02 @ 18:57:05
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Eller i att se resultatet i alla fall. Så när jag lyckas = Mycket energi.



Om jag misslyckas = håll dig borta.

Typ.

2010-11-02 @ 18:57:57
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Jenny G

eller en helt vanlig tisdag......

Jag skulle vilja ha hälften av all din enerig, men jag gör nog av med den när jag cyklar.

Kul att det går bra med mössorna och bröden förstås

2010-11-02 @ 19:12:40
Postat av: Ingela

Ja tack, jag vill gärna ha några enkla och supergoda recept! I utbyte kan du få receptet på den vita chokladtårtan:)Det blir väl bra?



Ps. Om du av nån outgrundlig anledning, mot all förmodan, skulle misslyckas så använd den energin till att exempelvis piska mattor eller nåt, ha ha!

2010-11-02 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0