Alltså...

En dag kvar.
Några timmar till.
Sen kommer han hem.

Som vi längtar.

Vi har även tackat och sagt adjö till mamma som hjälpt mig under tiden. Så mysigt vi hade det i Sommarstugan ett antal mil uppåt landet.
Mycket väl värda mil.

Båda jag och Smulan går omkring rastlösa här hemma, det är bara Filip som är nöjd, men det är bara för att han fick prata med mormor i telefon...

Hmm.. tänk att man kan ha så mysigt med sin mamma och att barnen njuter av hennes sällskap. Jag förundras över hur jag inte ens lite börjar tröttna på henne..
Men nej, vi har haft så mysigt.

Nu jäser ännu ett bröd.. har blivit helt brödtokigt samtidigt som mössor virkas för fullt. Lite bilder kommer snart bara jag får lite tid mellan brödbak och virknål :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tror jag det..att ni har haft det bra. :)

Ser framemot lite bilder.

Sv: Du får väl spela in :)

Kram!

2010-10-26 @ 19:01:34
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0