Mitt drömjobb...

Ibland funderar jag på att vad jag skulle vilja jobba med om jag drömde mig bort...
Inte för att jag vill ändra på något nu, men när jag blir stor kanske om 10 år eller nåt..
Ni vet uppfylla den där drömmen som man har burit med sig. 

Jag är kär i min kamera, men vi är inte riktigt vänner än.. men vi håller på att lära känna varandra. Men tänk, hörrni:
Solen lyser, det är jag och min kamera, vi är ute och letar efter den perfekta bilden. Jag befinner mig på en arbetsplats och ska fotografera arbetet som utförs på plats.

En grävmaskin står till förfogande och jag kliver upp på den stora skopan och hissas upp till grantopparna för att få den perfekta bilden.

Nej men vänta lite, det hände ju faktiskt.
Se, jag har bildbevis. Jag och min kamera. Mitt drömjobb i ca 30 sekunder.



Sen hamnade jag åter på kontoret :)



        Thumbnail
Klicka på bilderna här om ni är nyfikna på vad som händer i mössfabriken.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det måste vara din käre make som höjde dig till skyarna :)

2011-02-23 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0