Fredag

Det snöar..
En del av mig tycker om det, en del av mig vill ha vår. Men då vi även har en resa mot fjällen inplanerad vill man så klart att vintern stannar en stund till.. och för mössförsäljningen är det ju bra :)

Idag inväntar vi bror med sin härliga tjej som ska gästa oss i helgen, vi har spännande matlagning på G, måtte vi hålla måttet nu :)

Idag har även Lilleman berättat hur mamma kör bil, hon startar och svänger runt runt.
Ingen vidare smaskig information men jag kan bara föreställa mig vad alla fröknar får höra vid frukostbordet på förskolorna.

Nu ska jag röja runt och tänka mig för två gånger innan jag önskar mig en skiva med barnens favoritlåtar på i julklapp. (fast barnen är glada)
Hör jag sången Manboy en gång till så sliter jag mitt hår... 
Och vet ni vad, inte nog med att Smulan älskar den, Lilleman har lärt sig skivspelaren själv så nu går även han och sätter på den själv.
Och det är bara den låten som gäller.
Bara Manboy..

Nej, nu blir det youtube och Katy Perry med Fireworks!


Kommentarer
Postat av: Camilla



You’ve got the looks, you’ve got the beauty inside

You’ve got the looks, that money can’t buy

You want to live like all the stars on TV

You wanna love with someone like me



Give me love, give me love and don’t go

Give me love, give me, give me lo-o-ove



Manboy, manboy, you can call me manboy

I don’t care, I’ll show you how to love

There’s no halo ’round my head, no, there’s no angels here

Manboy, manboy, you can call me manboy

Oh oh oh oh, manboy



You’re gonna see, you’re gonna know what I mean

‘Cause I am more than you believe

I know they’re strong, the feelings I have for you

I know they’re strong, I’ll show they are true



Give me love, give me love and don’t go

Give me love, give me, give me lo-o-ove



Manboy, manboy, you can call me manboy

I don’t care, I’ll show you how to love

There’s no halo ’round my head, no, there’s no angels here (angels here, no)

Manboy, manboy, you can call me manboy

Oh oh oh oh, manboy



(Oho, oho, oho-oho-oh-oh)

(Oho, oho, oho-oho-oh-oh)

Oh-ho



Manboy, manboy, you can call me manboy (oh-o o-ho)

Manboy, manboy, you can call me manboy

I don’t care, I’ll show you how to love

There’s no halo ’round my head, no, there’s no angels here

Manboy, manboy (manboy, manboy)

You can call me man, boy

(Oho, oho, oho-oho-oh-oh)

(Oho, oho, oho-oho-oh-oh)

(Oho, oho, oho-oho-oh-oh)

Ooh!

Förlåt...men jag kunde inte låta bli :)

Kram på dig!

2011-01-28 @ 19:19:10
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ida

HAHAHAHAHA

Fast håret blev kort...



2011-01-28 @ 19:22:08
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ha ha! Jag har jobbat på förskola o dagis så jag vet PRECIS hur mycket information om både det ena o det andra som kommer fram där:)Ibland hade man stora problem att hålla sig för skratt kan jag säga...

2011-01-28 @ 21:18:31
Postat av: Antons mamma

hahaha kanske borde spela Eliza Dolittle, Pack up istället passar ju bättre :-)

2011-01-29 @ 09:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0