Jag åker dit så det smäller..

Sen jag var mammaledig så fanns det vissa -vet-inte-varför-jag-tittar- serier på TV som jag följde.
Slaviskt ibland.
Kunde bli arg på mig själv när jag planerade dagar efter vilket program som kom på TV.
Hatade att jag var beroende.

Nåväl, sen började man jobba igen och det fanns ingen tid. Serierna glömdes av och ett mer hälsosamt TV tittande tog vid.

Men nu, när barnen varit sjuka och jag varit hemma några dagar... aj aj aj.
Jag kan inte låta blir att titta.
Kolla vad som hänt.
Känner jag igen handlingen.

PANG! Jag är fast.
Måste titta...

När tanken på att eventuellt spela in ett avsnitt för att se hur det går slår det mig med häpnad över hur slaviskt min hjärna fungerar och hur lätt jag kan bli beroende av serier.

Nej, här tar det stopp. 

Nu är det TV förbund för lilla mamman.
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Äh, det kan du väl vara värd att få kolla på tv när du känner för det! Dagar som denna med storm och snöslask rinner ju all energi fullständigt ur en... Då kan det vara helt ok med en timme i soffan framför tv:n :)

2011-03-10 @ 12:38:59
Postat av: Lii ~Williams mamma~

Vet precis hur du menar ;)

Ska försöka att inte hamna i serieträsket denna gången när jag är föräldrarledig. Hahaha.



Ha en fin dag!

2011-03-10 @ 12:58:22
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Hanna

Man undrar ju vad det är för program som du börjat missbruka..

2011-03-16 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0