Burr - vårvärmen försvann

Förhoppningsvis är det sista vabbdagen idag. Lillkillen är sig själv igen, men det har varit segt. Stackars liten. 

Min mamma är nere och hälsar på och Smulan pratar om hur man blir mormor och mamma. Blir hon mamma så blir jag mormor. Hur blir man farmor? Eller farfar? Många frågor.

Jag fryser, var tog vårvärmen vägen? Man blev bortskämd. Hoppas den kommer snart igen. Fast lite regn hade inte varit fel. Våran gräsmatta suktar efter vatten...

Kika gärna in på mitt syloft : Klicka här.. för se de nya iPhone fodralen :)

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja Lilleman e på banan igen, det kan jag intyga ! Hans härligt smittande skratt spred vårvärme hos oss i butiken:)

2011-05-03 @ 21:36:01
Postat av: Ida

Skönt att du såg det på det sättet, jag vet inte vad som flög i barnen, fast de hade roligt, hoppas vi inte skrämde kunderna :)

2011-05-03 @ 22:04:19
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: maja

Ja såna frågor duggar tätt här också, hur var det nu. Har du också en 7-åring i år?? Värmen försvann här också, typiskt. Men den kommer väl igen hoppas jag,vi blev bortskämda tidigt i år=)

2011-05-04 @ 18:33:03
URL: http://keeponwalking72.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0