Jag har köpt en tavla

Låter kanske inte så allvarligt.
Men för mig är det en jätte stor grej. Av en slump hamnade jag hos en tjej som målade härliga och stora tavlor. Helt underbart fantastiska tavlor. Jag blev helt såld, tog mod till mig och beställde en.

Jag har länge funderat på vad som ska pryda väggen bakom soffan, jag ville ha något stort som fyllde upp väggen och som kändes rätt med färger och allt.

Så nu efter ca en månads väntetid har den äntligen kommit hem till mig. Den var så otroligt vacker, precis så som jag hade önskat mig, hon hade läst mig och mina färger och önskemål helt perfekt.

Bild, tyvärr, jag vet, men det är för många vänner och bekanta som får hålla sig till tåls :)
Men kika gärna in på hennes hemsida så får ni en hint av vad tavlan föreställer.

Klicka här..

Bästa betyget var nog när Smulan kom hem och utbrast: Mamma, vilken fantastisk tavla.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kikade in och har på känn hur tavlan ser ut. :)



Kommer helt säkert att bli jättefint, tavlorna var underbara. :)

2011-05-18 @ 08:01:51
URL: http://cissistankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0