Friska och krya?

Jo man tackar..

Lilla smulan fick också feber igår, men det verkar vara en mildare variant då hon idag är feberfri igen. Men vi får se på det. Själv sitter jag med lite värk i kroppen också men hoppas att det bara är en lättare förkylning.

Jo men visst...

Alltså..

Jaha.
Nu blir det mys och krya på sig film i soffan med Smulan. Vilken film?
Jo, Trassel.. igen.

Smulan frågade om vi kunde titta på den igen och sa att hon tyckte den var sååå bra. Och om hon var jag så skulle jag säga, ja.
Ok, jag sa ja.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha ha! Hon e allt väldigt listig, lilla Smulan !

2011-11-22 @ 20:34:22
Postat av: maja

Hihi vi har också haft en Trasselperiod. En lååååång=) Fast den är rätt ok. Krya på er!

2011-11-24 @ 09:24:10
URL: http://keeponwalking72.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0