Inte en dag försent..

Nu är förråd och garage rensade.
En vända på tippen.
Utemöblerna fick sig sin vintervila.

Och ett ord strömmar genom kroppen.
Äntligen.

Nu är det snart kvällen.. ja kl är bara 16.
Men vintertid sätter sina spår. Tanken över att gå ut och klippa gräset efter kvällsmaten kl 18.30 vilket var ett naturligt inslag i våran vardag under sommarmånaderna är helt uteslutet.
Och då menare jag att klippa gräset kan vara precis vad som helst för projekt som man startade upp efter kvällsmat.
Nu är det bara kväll.
Inga projekt efter 18.30.

Efter 18.30 idag blir det mys med barnens mormor som är på besök och kanalen som står på ikväll är 4:an med Så mycket bättre.

___________
Tänker ofta på att jag skulle vilja skriva och fråga vad gör ni och hur ser eran kväll ut?
Men får för mig att ingen vågar kommentera..
Så kom igen, skriv en rad eller två, vad har ni för er, hur ser eran kväll ut?
Ni kan vara anonyma ;)
Kram på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har rensat trädgården på löv i dag. Annars lugn kväll, ha det gott.

2011-11-12 @ 20:06:08
Postat av: Jenny G

Tacomys hela familjen, godisskål och mys i soffan hela familjen och nu ligger barnen i sina sägnar, mannen och jag i soffan och kollar Så mycket bättre, kan det bli bättre ? ha en skön kväll.

2011-11-12 @ 20:39:37
Postat av: Ida

Härligt, vi åt också taccos med kyckling.. igen. Men gott var det.

2011-11-12 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0