Sjukstuga..

Nu orkar jag inte mer.
Eller jo det gör jag.
För jag är mamma och en mamma orkar mer än man tror, vilket man vill eller inte.
Hur trött man än är så hittar man lite styrka till när ens barn behöver en lite extra.

Nu är det inte värre än halsfluss på den lille mannan här i huset. Men febern är såå hög och han är såå matt. Tur att vi kom in snabbt och får rätt behandling då det är helg och allt.

Nu sover han, men oj så svag han är. Vakar noga över honom.
Natten vill jag inte ens prata om..

Men men..

Vi som skulle äta krabba i morgon med familjen här nere...
Jag har längtat i ett år efter krabba.
Får visst längta lite till.

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Jag känner igen det där. Tur att det finns doktorer som kan ge rätt medicin. Thea är mycke piggare idag. Hoppas helgen blir bra och att ni andra slipper denna hemska sjukdom. Jag ska tänka på er i natt...... Kram

2011-11-18 @ 17:40:36
Postat av: Ingela Mobjer

Stackars Fille... Han kryar snabbt på sig nu när han fått penicillin, det lovar jag :) Och du... du har mer krafter än du tror, så är det bara! Ps. Se till att få i honom ordentligt med vätska !

2011-11-18 @ 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0