Och allt är lugnt..

Barnen är nybadade och jag låter mig ta kväll. Sitter ner och försöker tränga bort tanken på att resa mig och göra något nyttigt. 

Kaffe och likör.. ja jag vet. Mitt i veckan?
Ja mitt i veckan. 

Jo just det, vi har inhandlat träd till våran rabatt idag. Ska bli sååå spännande att göra i ordning den nu. 
Det blev bland annat ett träd som heter Silverpäron och två syrenträd på stam. 

     

Googlade lite bilder, men det är svårt att förutse hur just våra kommer bli,
återkommer med egna bilder. 

Hoppas ni har en fin onsdagskväll.

Kommentarer
Postat av: Åsa Kinnunen

Åh så fint ni kommer få det, jag är så avundsjuk på hur fint det kommer bli.....

2011-09-22 @ 09:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0