Det går..

Dagarna går, magen växer och jag börjar fundera mer och mer på vad det är för liten krabat där inne.

Ryggen värker och jag har drabbats av foglossning. Har aldrig haft det innan med de andra, men nu vet jag vad det är.
Aj aj aj..

Men det får det vara värt, en dag i taget och jag behöver ändå lära mig att ta det lugnt :)

Det är likt en vaggande valross med klumpiga fötter som jag känner mig just nu. Med torr hud.
Just nu är det extra allt.
Mer fukt.
Mer mat.
Mer vila.
Mer dryck.
Mer järn, attans så svårt det är att få upp mitt järnvärde, men skam den som ger sig.


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Tredje gången blir man allt lite tyngre och klumpigare än dom två första gångerna kommer jag i håg.... Vad det beror på vete sjutton!

Drick sån där välsmakande blutsaft, det är bra för blodvärdet :)



2012-04-17 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0