Gårdagen, när den var som bäst!

Min dag.

Jag önskar mig inte mycket, nåt litet och skönsjungande barn med frukostbricka.

Jag fick allt och lite till.

Vaknade till sång och barnens skratt efter att fått sovmorgon. De kröp upp i sängen med en bricka som hade dekorerats med påskpynt, flagga, ljus och paket. En sån där mysig stund då man bara vill stanna klockan.

Sen byggde vi lego medans frukosten dukades fram. Vi spelade spel och myste hela förmiddagen.
Lätt lunch och sen mera mys. Alla funderade på om vi skulle gå ut men hölls inne av det eviga regnande.

Vi bokade bord på restaurang istället och gav oss iväg när det blev tid för kvällsmat.
Barnen var lyriska.

Underbara ungar!
Hur busiga eller trotsiga ni än må vara så är ni det bästa.



Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Man får det man förtjänar , förstår du ! :)

2012-04-10 @ 21:33:01
Postat av: Åsa Kinnunen

ÅHHHHHHHH !!!! vad söta man kan vara, ni verkar ha det så himla mysigt, åhååhhhhhh vad jag saknar tiden då barnen va i den åldern......

stor kram till er längtar till helgen !

2012-04-11 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0