Hit, dit, ner å upp..

Hej och hå vad snurrigt det kan bli..

Jo vi firade lilltjejen på morgonen.
6 månader idag :)
För det var väl den 19:de?!

Åkte till Smulans skola för att göra lite julpyssel, så mysigt.

Åkte sen till stan och övertalade min shoppingkompis att det var den 19:de. Samtidigt som jag köpte glögg till kvällens födelsedagsbarn som fyller år den 18:de..

Hämtade sen barnen för att köra dem till kompisar då de skulle leka medans lilltjejen skulle få sin 6-månaders spruta. För det var väl tisdag, den 19:de.
Eller?
Nej, fröknarna på förskolan gick inte att lura.
Fick ringa BVC, jo då. I morgon hade jag tid.
Men hur snurrigt hade det blivit.
Helt plötsligt fick jag tid över.

Ja sen blev det kväll och vi åkte på 70-årskalas. Lilltjejen tyckte tårtan var super spännande, men aj aj aj, du är för liten!
Du blir 6 månader i morgon!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!
Oj vad länge sen det var jag tittade in här, är du också trebarnsmamma nu?!?
Var ju nyss du blev tvåbarnsmamma... 😉
Hoppas allt är bra med er!
/Cissi

2012-12-19 @ 15:26:57
URL: http://cissistankar.blogg.se
Postat av: Jenny

Men Ida, vad förvånad jag blir. :-)

2012-12-19 @ 15:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0