Oj vad det sparkar..

Ja det är nog en livlig liten bebis där inne. Det är såå underbart att känna att det rör sig och sparkar. Jag njuter varje dag nu.
Magen är så där lagom stor också och jag känner mig fortfarande så rörlig. Det är något helt nytt för mig. Mina andra graviditeter har varit jätte jobbiga rent fysiskt eftersom jag har burit barnen så långt ner och djupt i bäckenet. ´
Men på nåt sätt känns det som om jag bär detta barnet på ett helt annat sätt.
Så än så länge slipper de mig inte på tennisen :)
Det är min oas. Vet inte riktigt hur jag blev så biten av tennis men det är riktigt kul.

Får se om jag kan slänga in en magbild här snart.

Nu blir det handboll.. men jag har inte så stort hopp längre.
De har inte visat sig så starka hittills i år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0