Shoppat lite på rean..

Var ute efter lite t-shirts till mig, vilket jag hittade (på herravdelningen på JC)
Men vad sjutton.. de var snygga och kommer förmodligen se jätte häftiga ut på mig hahaha.
Tills en kille kommer förbi och ser att han har samma t-shirt som mig.
Då blir det mindre roligt för honom.

Trivs i t-shirt nu när magen växer. Vill inte ha mammakläder än.. känner mig större än vad jag är då.

Sen var det bra.. om jag inte hade gått förbi en barnaffär, där det var massor av rea. Oj då.
Men ok, de behöver ju alltid kläder de där små rackartrollen.
Och det var på rea.
Halva priset.
Bra kläder, bra kvalité.
Ni fattar va?
Jag håller på att förklara mig till och med för er läsare.
Har jag dåligt samvete...
Nej då.
Det var på rea.
Halva priset sa jag det? Det säger ju allt.
OCH de behöver kläder.

Nu blir det mys resten av onsdagen.
Om mys betyder: tvätt och röj, mera tvätt och lite till tvätt.

Sen blir det riktigt mys. Middag med min bror Kalle som har vägarna förbi då han ska jobba neråt landet i morgon.

Ja då var det dags.. ner i tvätthögen och rota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0