Tre? Jo så ligger det till!

img_6809 (MMS)

Det har varit en ganska "upp och ner" tid med så mycket glädje blandat med huvudvärk och kraftigt illamående så det är anledningen till att jag bloggat så lite.  Men nu mår jag toppen!  Det är som natt och dag, så håll tummarna för att det hållet i sig.  Så nu äntligen känner jag mig stark och är redo för att skriva av mig här igen :)  Idag har vi även avklarat 3-års kontroll på lillkillen, eller ja, han är ju inte så liten längre. En duktig 3 åring som fyller år i morgon! Kalas väntas till helgen.  Syrran då, ja ni kan tro hon är stolt och förväntansfull. Pussar magen godnatt och frågar varje dag när den ska komma ut :) Men det blir till att vänta då den här lilla knorten väntas komma till sommaren.  Känner att det kommer bli en lång vår, haha.  Kram!


Kommentarer
Postat av: Louise

Men Ida, försöker kolla av din blogg ibland för att hålla mig lite uppdaterad och vad får jag se!! Grattis!! Oj va kul, och tre är det nya två har jag hört så du är helt inne! Stort grattis till er alla och hoppas att du får njuta och vara frisk hela våren nu! Snygg är du i varje fall!!

Saknar dig fortfarande :) kram!!

2012-01-11 @ 17:24:25
Postat av: Antons Mamma

Fina Ida :-)

2012-01-11 @ 17:45:38
Postat av: Maria

Nämen va kul :) Stort grattis till er alla! Va roligt!!

2012-01-11 @ 18:21:23
URL: http://familjenrantzow.blogg.se/
Postat av: Ingela Mobjer

Oj vad den magen växte på en gång! Sist jag såg dig var du smal som en pinne och det känns inte som om det var så väldigt längesen :) Spännande med ännu en liten goding ! :)

2012-01-12 @ 20:15:55
Postat av: Vickan

Som jag längtar!!

2012-01-12 @ 23:52:33
Postat av: Johanna

Men vad roligt! GRATTIS!

2012-01-18 @ 22:16:00
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Suss

Vad roligt, grattis! =)

2012-01-23 @ 21:28:08
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0