Äntligen tittar solen fram!

Jo då, vi kommer så sakta in i vardagens små bestyr nu.
Vilar mest men mellan regnskurarna så tittade solen fram och vi kunde inte hålla oss inne längre. Det blev en promenad till lekplatsen vilket Lilleman och Smulan tyckte var toppen.
 
Det är något speciellt över den första barnvagnspromenaden. Friheten. Nu är bebis ute. Ligger och sover tryggt i sin vagn och jag kan röra på mig igen haha. Det är nog det som är mest påtagligt just nu. Jag kan röra på mig igen :)
Kanske kan sakna magen lite men ryggvärken är borta och det är värt mycket.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara barn! Så fina de är! Lillsnuttan med sin söta mössa. Åhhh... blir alldeles knäsvag. Stor kram, vännen!

2012-06-27 @ 15:20:20
URL: http://mariesvensson.wordpress.com
Postat av: Åsa Kinnunen

Åh sicka godingar jag längtar efter er såååååååååå mycket stor kram

2012-06-27 @ 15:46:00
Postat av: Ingela Mobjer

Hon är så söt! Stolt storebror ser det ut som :)

2012-06-27 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0