I väntans tider..

Ja så skulle man kunna se det.

Men först ska här firas. Idag är det svärfar sen på söndag fyller Smulan år. Som hon väntar och räknar ner. Varje dag går hon igenom hur många dagar det är kvar idag, imorgon och hur många dagar det är kvar i övermorgon och i över övermorgon.

Sen ska jag vila. Vila och vila. Låter inte som jag men just nu vill jag bara vila. Ryggen är inte bra och jag känner hur trött kroppen är. Det är dags att lyssna.

Kanske läge att ta tag i lite foto.. Framkalla och sätta in i album, det är ett litet lagom projekt tror jag.. Medans man väntar :)



Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Man behöver ju inte göra nånting alls heller! Bara vara... Tids nog har du fullt upp! :)



Kram kram!

2012-06-05 @ 21:51:26
Postat av: Jenny G

.....eller bara vila......

2012-06-05 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0