På vift..

Idag var jag ute en sväng själv på stan, passade på när lillan var nymatad. Nu vet man att man har minst två timmar på sig och som allra bäst - tre timmar.
Skulle göra lite ärenden och passade på att springa förbi diverse affärer och hittade något till alla i familjen. Kände mig lite som Julia Roberts ett tag när jag sprang runt med massa kassar. Riktigt kul tills jag hade varit runt överallt utan att ha hittat något till mig.
Det var ju det jag hade hoppats på men det är väl typiskt.
Ja ja.. vi ska nämligen på lite kalas i helgen och träffa min familj. Ska bli så mysigt. Får väl rota lite i garderoben och ta fram något som kanske kan passa ändå. Nu börjar kilona rasa men det är ändå några kvar tills jag kommer i mina gamla kläder igen.

Så nu ska här packas och förberedas lite för i morgon. Kan tyvärr inte blogga och uppdatera som vanligt då "appen" till bloggen fortfarande inte fungerar men men..
Jag återkommer igen efter helgen.

Ha det riktigt gott och så håller vi tummarna för att det blir fint väder nu.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa Kinnunen

ÅH !!!!! Vi väntar så på er här hemma ska bli
himla kul att få krama er alla !!!

2012-06-29 @ 07:27:59
Postat av: maja

Skönt med en liten paus med egentid. trevlig helg på dig, kram

2012-06-29 @ 10:15:09
URL: http://keeponwalking72.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0