Köp och du kan??

Ja men så funkar jag.
Fast jag åker dit varje gång.

Jag köpte en glassmaskin och förväntade mig att jag skulle göra världens godaste vaniljglass direkt, typ.

Men så lätt var det naturligtvis inte..
Den var knappt ätbar. Men skam den som ger sig..
I morgon blir det sorbet istället.

Det blev även himla massa maränger.. Som jag också misslyckades med så klart.. Mjuka.. Men goda. Har googlat massor idag så nästa gång ska vi göra lite annorlunda.
Det blir ju lite äggvita över så jag hinner nog träna flera gånger om jag känner mig rätt.

Inom kort kommer jag att kunna göra egen glass med maränger som smakar himmelskt tillsammans :)
Skam den som ger sig som sagt..


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Du tänker väl inte konkurrera ut SIA- Glass? Läste i HN idag att dom hade lite problem....:)

2012-10-02 @ 19:00:47
Postat av: Ida

Hmm.. Varför ens försöka när man har Sia i närheten haha. Det är ganska lätt att köpa och gott är det också :)

2012-10-03 @ 08:00:55
Postat av: johanna

det är en god egenskap du har Ida!! kraam

2012-10-08 @ 20:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0