Jag är ur spår, bloggspår.

Vet inte varför.
Jag gillar min blogg.
Men ibland så får jag helt enkelt inte till varken tid eller ord för den.

Ofta vaknar jag på natten och kommer på massa idéer. Det ska jag skriva. Eller det måste jag blogga om. Sen på morgonen när tillfälle ges, ja om det nu gör det så är det helt borta. Tomt.

Men det är väl mycket runt omkring nu. Det är stort fokus på dopet nu på söndag. Önskar så att den här förkylningen ska släppa.. Skulle behövs lite extra krafter nu.

Kände mig rätt ur spår idag när jag skulle handla papper inför dopet idag. Glömde både plånbok och handväska. Amen hallå liksom. Kul att stå där i kassan med inslagna varor och ursäkta sig. Tur de kände mig och att jag kunde lösas ut av maken min vid senare tillfälle :)
Ja jag säger då det.

Mina goa ungar som tar all min kraft just nu, men det är helt ok!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Man blir så glad i hjärtat av dom bilderna!:)

2012-09-07 @ 08:14:14
Postat av: Ingela Mobjer

Dom är ju så fina !!!
( Lill-tjejen är väldigt lik dig Ida, särskilt på den nedersta bilden! )

2012-09-07 @ 08:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0