Ordningen återställd..

Nu äntligen har vi planterat blåbärsbuskar!
Vet inte vems som är lyckligast, barnen eller jag :)

Det gjorde så ont i mig när vi tog bort allt vårat blåbärsris som växte i trädgården.
Den sommaren, innan vi tog bort det plockade jag 10 liter, bara i trädgården.
Det var så häftigt. Men visst, vi var tvungna att ta bort det. Tog överhanden och vi hade aldrig kunna ha den stora gräsplanen vi har idag för lek och annat bus

Men nu har vi i alla fall fått lite blåbär tillbaka. Tre olika buskar som jag hoppas vi kommer få mycket blåbär ifrån nästa sommar.

Lilltjejen såg lite misstänksam ut när hon låg i vagnen och ingen var direkt uppmärksam på henne utan alla ville hjälpa till att plantera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0