Min jultallrik

Om jag får bestämma vilken inriktning det ska vara på mitt julbord så får jag nog säga att det här är vad jag gillar bäst :) 
Skaldjur å lax :) 
Sååå gott! 
Fast sen kan man inte säga annat än att det smakar väldigt bra med Janson och Köttbullar också. 

Jag blev utbjuden av maken på detta fantastiskt goda julbord på Ocean. Efterättsbordet var heller inte helt fel :) 
Konstigt, det finns alltid plats för lite till! 


Lilltjejen har också fått sin första lektion i hur det är att gå i skolan och att komma till en frisör. Men sen hade hon en bra lärare också :) 


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Åh, va gott!! Synd bara att man inte kan trycka i sig mer när man äter julbord, men är det stopp så är det ...

2013-12-09 @ 16:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0