Åhhhh liten och söt.

Nu har jag äntligen fått hälsat på systers lilla prinsessa.
Så liten så liten.
Det är en obeskrivlig känsla fast jag precis varit med om det själv.

Jag åkte själv. Oj vad konstigt det kändes. Det är första gången jag ska sova borta utan mina små troll.
Det tog nog bara 5 min efter jag lämnade stan så gjorde det ont i mig. Det är nog nyttigt för båda mamma och barn tror jag.

Jag njuter av lite egentid men längtar även hem till min familj. Det är väl som det ska vara :)




Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Liten o liten.... Tycker det ser ut som hon är en ganska stabil bebis :)
Ja nu är det mycket bebisar överallt ! :)

2013-02-09 @ 10:34:12
Postat av: Åsa Kinnunen

Härligt systra mi <3

2013-02-09 @ 13:08:42
Postat av: maja

å vilken söting

2013-02-10 @ 10:33:59
URL: http://keeponwalking72.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0