Inatt sov hon hela natten!

Inatt sov ALLA hela natten.
Jag går runt och kan inte riktigt sluta tänka på det.
Alla sov.
Jag sov.
Helt otroligt. Det kommer förmodligen inte hända igen men oj så utsövd jag känner mig.

Tänk vad lite sömn kan göra, för småbarnsföräldrar är det som en högvinst på ett lotteri :)

Nu ska jag mysa med en kopp kaffe medans lilltjejen sover middag. Kanske ta en nybakad smörgås som vi gjorde igår. Det var så kul. Av alla små pluppar i mitten av brödkakorna gjorde vi små hamburgare vilket barnen tyckte var jätte roligt och gott så klart. Till och smulan åt som annars inte brukar äta smörgås :)


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Uppfinningsrikedomen är det inget fel på :)

2013-02-05 @ 15:44:11
Postat av: johanna

myyyyyyys <3

2013-02-06 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0