Bakslag och bakade knyten..

Oj, någon har kommit på att hon inte blir ammad längre.
Oj så arg man är.

Provade på att göra fiskknyten idag till kvällsmat. Läst och varit nyfiken så länge på detta.
Idag provade jag att göra min egen variant då det blev vad som fanns i kylskåpet.
Torsk så klart, sen hittade jag; tomater, morot, lök och citron. Kryddade med citronpeppar, lite salt och vitpeppar och timjan. Avslutade med en klick smör och en skvätt grädde innan jag stängde och hystade in dem i ugnen. 200 grader och kanske en halvtimme, bara att se efter och titta om det är färdigt.
Det blev så gott.
Till och med barnen åt.



Kommentarer
Postat av: Jenny G

Låter väldigt gott och enkelt ( för dig iallafall). Kanske ska testa, våra barn älskar ju fisk.

2013-01-22 @ 20:02:08
Postat av: Hanna

Ser gott ut. Gjorde likadant i somras, som vi grillade. Synd att inte Henrik gillar fisk dock....

2013-01-23 @ 19:01:24
URL: http://ihopakok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0