Snö och mat..

Det har snöat idag.
Och som det snöade sen, jösses. Trodde aldrig det skulle lätta. Men fint är det, kallt men fint.

Blev faktiskt lite stolt idag när jag var och handlade mat med mina tre små. Alla nöjda och glada. Inget bråk, bara handlade massa mat och de bara var. Inte för att de brukar bråka men de var nog extra tillfreds idag. Tittade på leksaker, åt en banan och myste med lilltjejen som hade bästa platsen tror jag.
Mest stolt var jag över att jag orkade.
Har känt mig så trött det sista.

Jag skulle vilja skriva att jag längtar till våren.. Men det känns lite komiskt när det är vinterlandskap utanför.


Kommentarer
Postat av: Ingela Mobjer

Jag vill också ha vår! Kan vi inte bestämma att vi kortar av vintern och förlänger vår- och sommar?
Facetimade med Charlotte i dag och hon ville gärna ha det lite svalare, + 42 är inte så mysigt ...

2013-01-17 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0