Turnering..

Idag fick mina arma tenniskunskaper komma väl till pass då vi hade en liten turnering. Damgänget som jag spelar med och våra respektive.
Barnen var med och lekte i den stora hallen. Önskar jag hade bilder och kunde visa men det hann jag inte med att ta.
Skitskoj om jag får uttrycka mig så :)

Åh vad jag önskar att jag hade mer tid till att spela tennis. Det är något som jag verkligen gillar och där jag släpper allt annat och bara har kul. Där finns inte plats för andra tankar eller grubblerier..

Det är viktigt.
Att det finns tillfällen då man kan stänga av.
Det påminner mig om att jag måste börja med yoga igen. Ska bara sluta amma.
Fast det vill jag inte göra än. Eller vill jag det? Nej, inte redo.

Det kommer bli svårt. För mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Då får du amma ett tag till och sen boka in yoga och tennis... simple as that! =)

2013-01-07 @ 18:47:11
URL: http://ihopakok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0