Lycka och ..

.. en liten klump i halsen ;)

Haha ja man kan nog aldrig känna sig riktigt hel utan sina små bustroll :)

Men oj så lyckad kväll jag och maken fick!
Bestämde mig för att överraska med en kväll ute för maken och mig då jag hörde att Scotts skulle spela på räkfestivalen.
Sagt och gjort så fixade jag barnvakt och vi fick även skjuts från oväntat håll ;) så fina vänner vi har!

Det var ju Scotts som spelade den gången för 9 årsedan då vi träffades första gången. Det blev lite nostalgi över det hela :)
Många glada och roliga minnen kom till liv.

Vädret var heller inte helt fel och det blev en grym kväll med dans på bryggan.

De stora sov hos kusinerna medans lillstumpan sov hos J och D med deras små bustroll. Så lyckat! Allt hade funkat så bra och till och med natten hade funkat. Det är väl konstigt att de ska sova bra när de är borta :)
Men det klart, nu kanske man vågar göra detta igen :)


Kommentarer
Postat av: jenny g

Klart ni vågar göra det igen!

2013-07-12 @ 00:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0